Sims-Bloggen

Direktlänk till inlägg 31 december 2012

''Snyft''

Av sims-bloggen - 31 december 2012 14:32

Min favvo sim dog precis,¨snyft¨ min alien lekte med sin förmåga att kalla på meteorregn (Okej jag gjorde det...)

Och för att göra saken värre så fick hon sitt alienbarn idag :(

Som tur är att Florence som hon ´då hette var tillsammans med sin butler Eddie som har 10 i matlagning och han ska laga ambrosia och återuppliva henne :)       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sims-bloggen - 2 januari 2013 14:00

Jag tänkte att jag skulle berätta lite om Övernaturligt och vad jag tyckte om det, även om det var ett tag sedan det släpptes, Här nedan ser ni en bild på hela Moonlight Falls.     Här är spåvagnen som står en bit utanför centrum, d...

Av sims-bloggen - 2 januari 2013 10:00

    Detta är första delen av historien om Luana Koi, Luana bor i Sunlit Tides med hennes mamma som driver ett hotell.  Just nu är det turistsässong i Sunlit Tides och det kommer massor med turister dit och det innebär desto mer jobb för Luana ...

Av sims-bloggen - 1 januari 2013 21:52


Wihhooo har gjort första delen i historien nu och den är ¨ute¨ 10.00 imorgon :)    ...

Av sims-bloggen - 31 december 2012 11:15

Jo jag undrar om ni som hittat hit till min blogg är intresserade av en historia, jag har faktiskt 4 delar klara redan nu.. Om ni är intresserade så berätta gärna,den kommer utspela sig på Sunlit Tides och är inte direkt någon vanlig historia om e...

Av sims-bloggen - 31 december 2012 10:00

Innan jag sätter igång på riktigt underhåller jag med ännu fler bilder så länge :)     Simmen jag spelar med just nu är otrogen med en Alien efter 3 kidnappningar som hon inte blir gravid av >:-/     Utomjordingen fixar sin farkost så h...

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards